KÖÖÖRT

Sov till 12 idag, myycket skönt.. har både igår natt och i natt drömt om 2 gamla kompisar.. catts och patts.. hmm haha, fast det var bra drömmer så :D

aja, drog ut och körde med pappa,  körde till skönsmon till kubal och tränade parkeing, har helt klart blivit bättre..
sen startade vi lite i backe o så men det kan jag så bra nu så.
Åkte till farmor och han åt där medans jag kollade på teve, for sedan och körde på motorväg, tränade infart/utfart, gick bra, föruomt att det var ett jäkla snö oväder och haaalt :p men vi överlevde! wiho
Drog och tränade en timme och träffade anton :)

sen kom micke och hämtade mig och är hemma nu och ska duscha och fixa mig sen ska jag dra och umgås med rami .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0