KORT SKOLDAG

Sådär ja nu är man hemma :D SKÖÖNT. Men jobbade på ganska mycket på historan, tog bussen hem och pratade med annyy i telefon.
La mig i sängen och skrev klart det sista om USA:s roll i andra världskriget, så nu är det inlämnat. Vilket betyder att jag är ledig imorgon eftermiddag (eller ja hela dagen för det är simmning på gympan och det är jag icke med på!!) sen nästa tisdag förmidag:) För det ska redovisas på onsdag, skööönt som fan.

väntar nu på att linnea ska ta reda på fakta från läraren om måtten så tänkte ja börja jobba i InDesign med.
men nu ska jag se klart den är Amiralen eller va den hette, såg bara halva men den var gaanska värdelös
laterooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0