KVÄLLEN

Ja vad har jag hunnit med sen sist?
Jag har sprunigt, duschat, bytt piercingar, pratat med linnea på msn massa + pratat med anna i telefon.
Vart inge linn idag utan det blir imorgon istället,
nu ligger ja och glottar på tv, på scrubs, men har ju typ sett alla avsnitt av de..
men finns inget alls och titta på...¨
Men tänkte iaf toppa min lugg lite när det har torkat, eller klippa till den lite kortare oså.
Nån som vet några bra piercing sidor?:) skulle vilja inhandla något nytt till tungan, näsan och naveln.
Den första bilden vart sämst iknow, men mammas kamera har sämst fokus, och en viss idiot gjorde ju sönder MIN kamera så :):)
fick iaf de smycket av gaaf när han var i thailand.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0