MÅNDAGEN

Kom iväg tidigare till stallet, vid 2 för pappa slutade tidigare. Helene skulle ha körlektion så fick rida själv, men inte mig emot ;-) tog oss en rejsing tur på träningsbanan, gick bra som vanligt dock blir jag less när han ALDRIG kan lyssna och skritta när man vill, spelar ingen roll vad man en gör han skrittar aldrig -,- frustrerande kan jag lova! men trött vart han och det som är huvudsaken, sällan han får springa av sig ordentligt :) sen ville helene att ja skulle duscha han och tvätta han med schampo eftersom jämt vid den här årstiden får han svett knölar typ, allstå t.ex han har vinterpäls osså svettas han eller om han råkat stått med täcke inne en natt..
iaf så har han knölar över hela sig, och visst dom gör inte ont eller nå men är ju inte bra, så duschade han..
Och ja inte blixtens favorit eftersom ja var typ lika blöt som han för han kunde inte stå stilla :p haha.
Sen tog ja in mallis och lordis och gav alla mat och smörjde in sadlar och hela tjosan och gjorde fint i stallet.

Sen kom mamma, åkte på willys och köpte avokado, leverpastej och turkisk youghert.
sen hem så lagade jag mat åt micke och mamma.. för innan ja åkte till stallet kollade ja igenom kylskåpet o allt, o helvete vi har allst åbara onyttiga grejer hemma, blä blä blä så nu har ja sagt åt mamma att ja ska laga middag åt dom varje dag så vi blir av med det =) haha
så idag fick dom korv med bröd, haha. Skönt att man kan laga mat åt andra utan att bli ett dugg sugen själv=)
HAHAHAH justja, jag hittade kattgodis förut som ja tänkte mata katterna med, så var det bara nala som åt o hon är ju så smal så tänkte äeh hon kan ju få hela påsen..

ah gissa vem som vart dålig i magen 8-) hahah hon har skitet diarre och spytt typ överallt.. OPPSIII.. här tänkte man vara snäll så går hon o spyr upp allt :p

näe nu ska jag ut och springa sen duscha sen blire teve och tidig kväll, är gryym trött.

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha fan va jag skratta när jag läste om Nala :P

2009-12-07 @ 20:23:41
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0