MEN GE MIG RÅÅÅÅ


ååh vad jag vill ha en egen häst.. en alldeles egen häst =( en islänning såklart
dom är bra speciella.. den där tjocka pälsen, tjockmagen och tjoock manen :)
så himla mysiga.. Ne min första häst kommer bli en islänning iaf.
Och kan ju redan säga nu att jag söker endast jobb så jag kan få häst, eftersom pappa köper en häst när jag kan betala stallhyran själv, vilket ligger på 2000kr mer eller mindre.. Så that's why i need a job ;-)

men jag vet nog att det kommer bli problem när ja ska skaffa häst, för ja kommer vilja ha alla jag provrider, tro mig jag är sån sen kommer ja få beslutsångest och få nervöst sammanbrott o sen kommer allting skita sig typ.. nemen så typ funkar jag :p
aja, vad som än händer om jag får häst eller inte kommer jag aaaaldrig någonsin lämna kaggson :) bubbisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0