MY LIFE WOULD SUCK WITHOUT YOU

Puh klockan är snart halv 11, och här sitter jag med teori boken en timme tillbaka och har inte öppnat den äns, kanske dags för det?!
Var iaf ute och sprang förut, sköönt :)
sen har jag toppat mitt hår, svårt på sig själv men tror ja fick till det ganska bra.

sitter och smsar med emil och pratar med anna melin på msn, lite om pebbles oså, aaw saknar den hästen faktiskt, får se vad som händer nu fram över, saknar henne faktiskt!

men ne nu ska jag tammefan mig öppna teori boken, ska sätta mig på körskolan imorgon 11.00 medans mamma och ante springer på stan och letar julklapp åt therese.


MY LIFE WOULD SUCK WITHOUT YOU!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0