MYS<3

Klev upp 9.45 faktiskt, dö trött men upp kom jag, lite smått damp på morsan och sen drog vi iväg, satan i gatan va snö det var jag och micke höll på o gliida av vägen flera gånger haha.
Iaf så red jag en underbart mysig tur med Einar i snö, var typ snö upp till bogen på ha, så himla mysigt!! Var ute i nästan 1½ timme med, träffade på 2 traktorer och jag trodde han skulle skita på sig och kasta av mig typ, men näe han reagerade inte äns, DUUKTIGT:D

men sen har ju inte einar nå snösulor så när vi kom till där dom hade plogat var de bambi på hal is så då hoppade jag av och gick den sista kvarten med han.
Skulle ju på bup 13.00 men det sket jag idag ;-) höhö tuff tjej_92 liksom.
nemen vi for ut  på ica maxi och handlade jul mat sen på hööks och köpte julklapp åt kaggson och ett par skitmysiga tofflor!!

sen for jag till grafströms, helene var sjuk så fick rida själv, men mockade åt alla och sen red jag runt träningsbanan och huli, blixten var skiitpigg, småtravade hela tiden osv, men gick bra.. lät han springa av sig på träningsbanan någorlunda iaf.
när vi var tillbaka tog jag in resten, gav dom mat och tog av yttertäckena.
Sen smörjde jag in blixtens sadel och träns och sopade :)

pappa hämtade mig och hade med sakko, min lilla plutttt han har vare hos pappa i 2 veckor snart, saknar sönder honom ju =( så pussade och kramade på han heela vägen hem.

nu har jag precis ätit en macka och håller på o sjunka maten, ska nog ta mig en springtur om ett tag =)
på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0