NYÅRSLÖFTEN?

Puh kom nyss in från en springur.. eller ja fick mest plumsa i snö, kom knappt fram, helvete vad det snöar allstå!! blörsnö äre oxå, är helt  dyngsur -,-
aja, ligger och chillar i sängen och ser på .. harry potter, finns inget bättre och se på.
sen har min tandställning lossnat, så jävla irreterande!!!!
menmen ska dit på tisdag då har jag tid, men endå det är en pigg som har åkt in i tandköttet, blöder som ett as, men inte så mkt och göra åt.

iaf, i år tänkte jag ha nyårslöften för första gången i mitt liv, och det kommer att bli att SLUTA ÄTA GODIS helt och hållet, inte en enda choklad bit mer.
Sen ska jag börja på sopp dieten 1 januari, där man kan gå ner 5kg i veckan, men har funderat på det.. ska man äta det till frukost då?:S känns lite mastigt..
ja menar nu äter jag ett ägg (ibland inget alls) och det tkr jag är mastigt...
äeh får se vad det blir.
känner mig laddad inför nyår :D ska bli grymt roligt (hoppningsvis)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0