ONSDAG

Imorse ringde podas klockan halv nio och väckte mig!! GAAHH
men somnade om tack gode gud till elva, då klev jag upp och körde till stallet och red kaggson.
Elin ringde och förvarnade mig igår tydligen hade han varit skitpigg, helt galen. Hon hade släppt han i paddocken och han hade stegrat och bockat o allt möjligt
Fått nå fnatt och han hade hett sönder täcket och ja allt möjligt,
så tog oss en tur till travet. Travade ett varv där, men han var pigg men kontrollbar, var tillochmed en traktor där som han typ titta på ingen big deal.. (annars brukar han vara livrädd)
Så gick bätre än förväntat ;-) spånade och gjorde fint för han för nyår. Hihi

Körde hem med, gick upp och bytte om sen gick jag till Pernilla och solade med anna, sååå skönt kan jag lova, och vart lite brunare :)

Nu väntar jag på Linnea, hon ska snart ta bussen från stan så får se vad vi hittar på.. :p finns väll inte så mycket och göra så antar att det blir chill och peppa inför imorgon.

Men imorgon hinnar jag nog inte skriva något, men ska till stallet på dagen sen ska vi äta hos min bror och sedan ska vi dra tillbaka hem till mig och dricka lite innan vi drar vidare.


Kommentarer
Postat av: Annica

Hur ska du fira in det nya året då? Kram

2009-12-31 @ 10:23:17
URL: http://mukisannica.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Gott nytt år!!

2009-12-31 @ 20:22:21
URL: http://jenkanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0