ÖPPET HUS

Redovisade mitt arbete på historian, gick bra:) var ute med linnea och sanna en sväng oxå.
sen åkte jag och pappa och tränade, en kortis bara, gick på bandet och tränade magen bara..
sen kom pappa på idén och äta pizza... suck går inte o säga ifrån heller
låter typ såhär
pappa: men nu äter vi pizza
jag: men nej jag vill inte..
pappa: ne men vafan ska du äta då? macka som vanligt?
jag: jaa..
pappa: men nathalie blablavill du dö vill du att jag ska bli utan dotter...
orkar inte hålla på diskutera med han så åkte och åt den där jävla pizzan..
en halv caloze inbakad barnpizza vart det iaf.
kände mig så där äckligt feeeeeeeeet... och ångest får ja så in ihelvete, känns som jag gick upp typ 10kg
bara jag åt den där pizzan, ='( hatahatahata d en känslan

sen åkte vi på willys då pappa promt skulle köpa cola och godis till mig och syrran tills helgen.
sen hem och fixade och bytte om sen vidare till skolan, gjorde iordning allt och sen kom det folk
var väll inte sååå mycket folk menmen gick bra.

Drog ut med linnea, sanna och rökte vid halv åtta sen såg vi i hissen där det stog"kom upp till femman och bli stylade" jag och sanna var på så drog upp dit och vart fixade :D
men jag orkade inte tvätta håret, så på mig plattade hon det och fixade världens volym, jösses trodde aldrig ja kunde få så mkt volym på mitt hår :o
åklte hem efter det och ligger i sängen och kollar på bonde söker fru :)
är greys anatomy efter det och sen ska jag ut och springa och sen tänkte ja se på film då vi inte börjar förns halvett imorgon :)
men skriver nog lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0