PARADISE

Har varit ute o sprungit sen har jag sett film med micke, the cave.. TOTAALLT värdelös!! dock inte jag som valde (såklart) utan micke, och ja man ser ju på omslaget att den är värdelös..
Nå slags monster som äter upp allt, menguud va läskigt.. not.. Är verkligen anti sånna här filmer, borde inte äns få kallas skräckis, så VÄRDELÖÖÖS. ÅHH blir nästan arg:p förstår inte äns hur folk kan köpa sånna där filmer? o ens titta på dom?
jag satt och pluggade teori samtidigt.. så ja ni kan förstå hur kass den var =)

aja =) nu är det paradise hotel och det ska ja kolla på, fryser som saatan mina händer är iskalla och ska krypa ner under täcket, men först ska jag borsta tänderna och göra mina situps =D natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0