PROMENAD

Idag när ja hämtade einar i hagen stog han och hostade, suck =( sen när jag pysslade med han i stallet med.. han har aldrig hostat sådär mycket, brukar vara nån gång ibland.. han har haft hostan jättelänge nu så man blir ju orolig.
men promenarade med han till alnö kyrka och tillbaka, sen joggade jag med han på lägdan så var ute i nästan 45minuter.
Lindande benen oså med innan han fick komma in i boxen.

Sen var ju annelie där så hon hade tagit in svante. Så tog in Miio och Taiga och det gick jättebra, :) inte som förra gången då det var kaos.

sen fick jag skjuss av annelie och hennes mamma hem, sitter och kollar på paradise hotel nu och ska väl krypa ner i kojs snart.
Imorgon har jag skola på förmiddagen sen ska jag på birsta med mamma vid 4, sen pratar anna om att hon var sugen på chirre och dirre, så kanske åker till henne då och har filmkväll ;-)

seeya later aligator =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0