RIDIT HEELA DAGEN LÅNG

Kan lova att det var svårt att kliva upp halv elva imorse -,- men kom upp vid sådär 11 tiden, for ut till einert, gjorde klart allt lite fort sen tog vi oss en tur med annelie och svante, väldigt mysigt :-) hon visade lite ridvägar oså..
gick jättebra, hästarna var dock pigga.
Sen körde jag till bergsåker, gick super det med.
Red kaggson i ca 40 minuter runt kvarsätt, han var normalt pigg idag, inte sådär att han stickar med en, så det var skönt :D
sen stog jag och pussade på han i typ 10 minuter, och han var suuperpigg, somnade i min famn, gullplutttis!
Körde sen från stallet till sporthallen och tränade en timme.


och nu är jag hemma och ligger i sängen, frysen och är suupertrött, ska se klart på filmen jag började se igår,denva faktikst jättebra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0