RIDNING

Körde ut till Einar vid halv ett tiden, första gången ja kört när det var halt, men gick bra :p aning läskigt endå när däcken släpper..
menmen tog mig en tur på einert, skulle rida till alnl ridklubb men är inte så haj på vägarna så ja.. vi kom till alnö kyrka haha, men det funkade ju det med, var ute i ca en timme och vart mycket trav så höll värmen iaf.
sen var han jätteegosig idag med, ville pussas hela tiden, som ni vet så kan han pussas, han her mulen på min mun o trycker till liksom, asgulligt!

körde till kaggson med, träffade linn i stallet, en väldigt frysen linn haha.
Spånade och gjorde lite julfint åt kaggson sen stog ja och myste med han ett bra tag, han var oxå sådär över mysig idag.. han kanske är extra snäll nu när det snart är jul?! annars kanske han blir utan dom där morötterna och grimman :o man vet ju aldrig!
Red barbacka runt lillhällom, kaggson var pigg.. små travade hela tiden men gick bra endå. han är ju kontrolbar och gör aldrig nå dumheter :)
tog lite kort med tomteluvan oxå, sötnosen själv!

så nu är jag hemma och gör inte allt för mkt, ligger i sängen helt död..Ska till anna om ett tag så bäst ja byter om och piggnar till lite.

FÖRESTEN, filmen jag såg igår var faktiskt braaa! sen såg jag paradise hotel och andreas åkte ut WIHOO i LÖÖV rami!
menmen jag slår vad om att andreas kommer få en extra chans och kommer nog komma in igen, skulle fan inte förvåna mig!
aja ska lägga in dom otrooligt vackra bilderna med, funderar på o göra lite julkort..skicka som mejl då, men ja jag är ju inte så haj på ps...


HAR JAG NÅN GÅNG SAGT HUR MYCKET JAG ÄLSKAR KAGGSON? HAN ÄR SÅ JÄVLA BÄST<3<3<<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0