SKOLAN

Ja nu äre torsdag igen herregud, snart jul ju :D:D weeyyy.

Klev iaf upp halv tio, fikade lite o fixade mig sen åkte ja o mamma till sjukhuset, pratade lite och hon kände lite på magen, halsen bena ja typ överallt.
sen kollade hon igenom min journal
"jaa sen har du ju varit inne på 44an.. när du var medvetslös" haha lät typ som ja hade vare inne på psyk eller nå.
Sen fick ja en jättesnäll sjuksköterna som har hand om alla aneroxi tjejer och killar tog blodtryck, ekg och vägde och mätte mig, stog bak&fram när jag vägde mig, hon sa att nästan alla gjorde det :)

sen gick vi upp en trappa på bup och pratade där. jäätteedrygt. Var klar vi 12  och då for ja till skolan
börjar om 4 minuter, hoppas läraren är här!! måste verkligen ha hjälp.
väntar även på att en väldigt bakfull anna ska ringa ;-) haha hon skulle försöka äta en macka nu, hugaligen.

aja skriver mer sen =)

Kommentarer
Postat av: IsaacÅström

Haha sötnos, 7an är psykavdelningen :)

2009-12-10 @ 13:40:55
URL: http://isaacastrom.blogspot.com
Postat av: natts

haha jamen hon sare på sånt sätt ba"jag såg att du även har varit på 44an" istället för att typ säga.. ja sen låg du ju här när du var berusad eller nå sånt :O

2009-12-10 @ 14:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0