SNÄLLA?:d

jag äter inte, jag mår jäättedåligt läste ni föresten att JAG INTE ÅÅÅÅÅÅÅÅÅT???
tyck synd om mig då snälla :D:D:D:D:D: vill ju att alla ska tycka synd om mig :D:D:D:D:D::D
och jag har inga kompisar, tydligen har alla lämnat miiiiiiiiiig :(:( BUHUUUUUU
inte tänkt på att det är JAG inte som ville ha något o göra med oärliga och falska människor?;);) nejnej abooslut inte

allstå jag UMGÅS med ett fåtal människor och det är rami, ardi sen anna och gänget (hoppas ni vet vilka det är flickor..:):) )
resten av dom jag har umgåts med har JAG slutat prata med och umgås för att JAG vill inte ha något med dom och göra, pga olika orsaker, och nu äre inte små saker hit och dit utan det är helt enkelt f.d kompisar som man inte kan lita på, som går bakom ryggen på en, ljuger osv.. jag menar är det kompisar? eh näe. 
dom jag inte har räknat upp kan dra långt åt helvete :)
jag klarar mig såå bra utan dom tro MIG:) och jag behöver inte kompisar för att livet ska vara bra, visst är det skönt och ha men det är inte livs behövande... så om jag skulle bli utankompisar är det inte så att jag dör ;-)
aja.. jag var bara tvungen och skriva.. tkr det är så roligt vad vissa människor tror dom vet =) hihihi busigt 
SÅ TYCK SYND OM MIG NUUUU DÅÅ!!!!


HAHAH
ja.. ironi tillägnat till dig ;-)

Kommentarer
Postat av: IsaacÅström

Sök hjälp natts :)

2009-12-16 @ 22:51:06
URL: http://isaacastrom.blogspot.com
Postat av: nathalie

jaa får väll göra det, eftersom ALLA onämnda kompisar har lämnat mig ;) i'm soo lonley!

2009-12-16 @ 23:37:08
URL: http://nattsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0