SNART JULLOV :D:D:D:D:D:D:D

gick verkligen inte o kliva upp idag!!!!  så sov till halv nio och var på skolan kvart över, då va det fullt igång med reovisning, så gjorde min med, dock gick det åt helvete, kunde inte texten för fem öre.. menmen nu äre gjort iaf :)
håller på med broschyr grejen, är snart klar ska bara skriva ut den sen är det klart, skönt!
ska på stan en sväng när vi slutar, som är om ca 20min.
Sen ska jag hem och värma mig innan stallet för satan allstå nu äre kallt, höll på dö imorse när jag klev utanför dörren. BLI VARMT IGEN TACK?!

aja ser ut som jag ska vara med anna ikväll ;d chill med dill liksom.. men vänta här, jag hade ju inge kompisar:o hmm?...
ska även baka!! tänkte baka och ge till pappa/berit och farmor så ska försökla klämma in det efter ridningen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0