SOMMAR NU TACK

Klev upp halv elva imorse, åkte till birsta med mamma. ante och liam. Var på barnens hus, jula och media markt.
Körde sen hem ante och liam och sen for jag till stallet, red einar i paddocken, trimmade smått.. jobbade på övergångar, gick seriöst skit.
Skitfin form i skritten som vanligt, sen i traven vart de bajs. eller i hörnen var han asfin men på raksträckerna så bajsades sig allt :S blir så arg!

aja sen for jag till körskolan, gjorde fas F, hade 61 och 63 är godkändt. .så skulle göra om men näe då stängde dom.. liite less jag vart!!! GAH
så drog och tränade istället, mage, rygg och ben =) härligt

Nu är jag hemma och kollar på teve, ska ut och springa lite senare, brrr det är otroligt kallt ute allstå >,< usch usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0