TACK OCH HEJ LESS TJEJ....

är inte på bra humör så blir ett kort inlägg....


när vi kollade på filmen kom jag på att jag har en rest uppgift om rom, så gjorde den efter lektionen. Sen for jag till kaggson och red ut med charlotte, till kvarsätt, travade jättemycket och kaggson var superpigg och stack med mig en gång.
Sen for jag till Einar, red mot nacka tränade massa övergångar i typ en halvtimme sen la jag ner.
var hemma vid halv 9, har ätit en macka nu och ligger och kollar på teve..

vad händer på nyår föresten???
jag tror jag ska snika in mig hos anna,pernilla och jennie gänget, vill inte umgås med nå andra än dom så....
så om jag inte drar ut med dom så blir jag hemma.. känner inte för att göra nå speciellt endå..

aja en dag som startade bra som slutade skit helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: pernilla

du får mer än gärna umgås med oss =D

2009-12-17 @ 03:15:25
URL: http://thechapter.blogg.se/
Postat av: nathalie

yeej D:DD:

2009-12-17 @ 11:07:39
URL: http://nattsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0