TISDAGEN

Imorse vart ja väckt (trodde ja skulle få sova ut men icke!!!)
mamma väckte mig 12 o jag svin förbannad "VAFAAAAAAN VÄCKER DU MIG FÖÖÖÖR??????"
men var ju bara o kliva upp för vi skulle hämta ante halv ett och vara hos tandläkaren ett.

Väl hos tandläkaren så tog dom bort tandställningen, tydligen har den inte gjort nå nytta för att den har lossnat så många gånger, MEN NEHE? det kunde dom väl förfan kommit en aning tidigare? Har gått med tandställning i över 2 månader helt i onödan..
Så ska dit 15 januari för att få en annan.. som tydligen ska sitta.
Aja nog om det, for ner till körskolan sen och gjorde sista fasen, så nu är alla klara, känns grymt skönt =)
Gick till gymmet sen och gymmade en timme, gick på rullbandet sen tränade jag magen och ryggen.

For sen ut till Einert, red 40min i paddcoken, tog det ganska lugnt vart skritt, trav och lite galopp så han fick röra på sig iaf =)
Sen så kladda ja ner hans sår med jodopax, han har nog blivit biten av någon annan häst =( så synd om pluttisen så.
Sen lindade jag ben och han fick stå inne för natten.

Sen jag kommit hem har jag legat i sängen och sett klart activity blabla, ja allstå så bra som alla sa att den var var den ju iaf inte!! Det kan jag ju garantera. Och läskig? njaaa...
Tyckte mest det var coola grejer, som när han la ut pulvret och man såg fotspåren eller när tjejen bara flög ur sängen och sen drogs ut i hallen...

Lite läskigt vare ju att hon dödade han och ingen har ännu hittat henne ;-) hähä

Men ne nu ska jag ta mig en kopp te och dammtorka mina hyllor, mamma ska dammsuga åt mig imorgon så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0