TJOLAHOPP!

Sov till halv ett idag, herrejösses fick panik och skyndade på med kläderna och for ut till birsta, men hittade ingeeenting =( suck.
sen var ja på stadium och kollade på skor eftesrom ja har presentkort på 1000kr där, hittade ett par skit snygga fred perry och ett par nike och ett par puma som det står mellan.
vill heelst ha puma med när ja prövade dom så var dom stenhårda, och efter ja hade gått 2 steg med dom fick jag kasta av mig dom, gjorde så JÄVLA ont i fotknölen där jag bröt min fot för över 4år sen, paniken kan ja lova, heelt sjukt ont det gjorde.
Så får se , kan ju inte gå i dom om det gör så jävla ont =( om dom inte går ut sig och blir mjukare? Aja
sen tänkte ja köpa ett sånt där pannband, men 200 jävla spänn???! jösses, så får se vad som blir över efter ja har köpt skorna.

Är hemma nu iaf, tänkte träna men dom stängde 3 så hann inte.. Ante är här nu och installerar platt teven =D najsnajs.
ska nog följa med mamma och hämta daniel på jobbet sen, annars har jag inte så mycket planerat? ut och springa i blåsten ska jag iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0