TORSDAAG

Nu har jag vaknat, och fikat lite :D sköönt och sova ut kan jag lova, och ja.. american pie filmen igår var fakitskt inte bra.. man vill ju ha dom vanliga skådespelarna?:S dom nya var talanglösaaaaaa SUCK:.
ah iaf så ska jag väl börja fixa mig nu sen dra mig ner mot skolan och ha utvärdering av gårdagen, sen drar jag till tandläkaren och sätter fast tandställningen som har lossnat IGEN o ja håller på o blir galen -,-
Sen åker jag med mamma och pappa upp till psyk grejen på sjukhuset och ska väl surra med dom i nån timme, sen ner på gymmet och tränar och åker med mange till syster i ur skogen;-) så synes på löööördag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2009/november/stor-goodiebagtavling-d.html#comment



Jag skulle bli suuper glad om du ville delta i min goodiebag tävling som har ett värde av hela 7000:-!

Kommer även tillkomma lite överaskningar ;)!



Jag har även fler trevliga tävlingar i bloggen med få tävlanden!



Ha en fin dag! :D

2009-12-03 @ 12:11:37
Postat av: IsaacÅström

Har ju inte varit dom vanliga skådespelarna sedan "the wedding" ? :P

2009-12-03 @ 23:25:13
URL: http://isaacastrom.blogspot.com
Postat av: natts

jaa och den där beta house varju oxå skitdålig

2009-12-05 @ 16:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0