BOWLA

På naturkunskapen gjorde jag klart allt, så nu har jag lämnat in o allt, skönt somfan.
Sen tog jag bussen hem, mötte anders där så surrade på med han han sa att han saknar mitt skratt :'D hääh han är så pööt.
Kom hem och åt mackor och sen for jag iväg till stallet, red en barbacka tur med kaggson =) han var huur lugn som helst, precis som en 25åring ska vara ;-)

Men for hem iaf, mådde inte alls bra, ont i huvvet osv (som jag har typ jämt nuförtiden)bytte om och åt, sen åkte jag, johan och albin och bowlade.. gick asdåligt för mig helt sjukt, åkte ner i rännorna 50 procent av gångerna, vet inte vad som va med mig =( sen åkte vi upp till gonzan och åt pizza, oxå ringde podas :o han har ja inte pratat på år o dar med ...

Men har precis kommit hem och blir film och sova nu heelt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0