DAGEN

När vi slutade engelskan så gick jag, sarha och johanna och åt MKT kan jag lova, nuggets ffs :D:D
Sen tog ja o sarha kameran med oss o mötte upp johan i stan, for med han hem till sig och fick pepparkaksdeg av hans mormor o ett stativ av hans mamma, sen skjussade han oss hem till min pappa.

Ah sen när vi kom dit kom första problemet, va skulle vi kavla med.. för pappa har ju inget sånt där, ah så vi tog en cola flaska (y) toppen liksom, ah sen tog de 10min o hitta där kassetten skulle in, sen så hade vi ju glömt laddaren eller johan hade tage ut den o glömt sätta tillbaka, så hanfick åka tillbaka med den till oss..
O ja.. jag o sarha hittade INTE hålet till laddaren, helt omöjligt, vi satt i över en timme...
Så johan fick komma dit igen o hitta de åt oss x) hahah så han typ filmade o grejjer..
o mina pepparkakor va kung 8-) ska satsa på sånna nästa år!

Ah var klar vid tre, då åkte sarha hem och johan skjussade hem mej, bytte om o for direkt till stallet, red blixten, men han hade tappat en fram sko så han halkade hela tiden med de benet, hjärtant tog ett skutt varje gång han halkade, satt stel som en pinne på han. men han var värsta duktigt tog de huur lugnt som helst där det var halt o så :)
Sen kom johan, med ombyte thank god.  Så for vi till bergsåker, hämtade upp kim och madde och skjussade dom åt helvete förbi kovland, sen for vi på birsta johan köpte en tröja och surrade med några på hans nya jobb på birsta=)
sen for vi o mötte mamma på kina grejjset, köpte med oss mat hem och åt =D

ehm sen for vi hem till honom, va ute med shailoh ehm sen kom albin och vi skulle åka o ta kort i backen men va så jävla halt så det gick inte o gå där så fick vända, o albin höll på o sladda runt på parkeringen där de va blank is, ja håll seriöst på att skite på mej.

Ahsen for vi till johan igen och han gjorde mat låda tills imorrn, sen for vi upp på norra och tog kort och nu är vi här =) puhh ska sova nu så godnatt.

johan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0