FREDAN

Naturkunskapen var ju drygare än drygast iaf, svarade på frågor till provet på onsdag. Då ska vi kunna alla grundämnena och förkortningarna?! på dom.
hahaha även päran min mentor kollade på min ipod ( som är jätteliten )
ba nämen vaad är detta?
jag - ehm en ipod?
päran - nemen de är inte en riktig va:o
jag - ehm joo? ja sitter väl inte o lyssna på en låtsas ipod? haha.

efter skolan var ja o sarha på stan, det inhandlades 2 mysiga halsdukar på cubus (2 för 1) osså en koft aktig grej från cubus.
Efter de vart de max, inte sådär väldigt gott... säger bara donken for lajf <3
Sen efter vi vart mätta så åkte ja till stallet, fixade och donade åt kaggson, sen var det ju -21 grader i bergsåker, så alla hästarna togs in vid 5 när jag var där så ja tog in kaggson, och han hade såå bråttomt (matdagt you know) så han släpade mej in i stallet, sen när vi gick i uppförsbacken innan stallet så vare värsta halt så höll i mej i kaggsons man och han her upp huvvet när han går i uppförsbackar och travar och han lyfte mej seriöst x) haha

När jag var klar där så for jag hem, duschade och när jag kom ut så hade johan kommit =) weej så jag klädde på mig och for till hans mamma och gick med Shailoh och Dixie.
Sen var vi in till henrik, och där var kalle och fredde.
Sen for vi till bredsand till hans pappa, hämtade lite saker.

Sen hem till mig och hann vara här i 5min sen ringde sarha och sa att hon ville ha öl, så åkte o köpte åt henne och åkte ut till vi med det =)
Sen kom vi äntligen hem och ja fick mitt chips och dip<3 sen hade älsklingen köpt toffeie? stavas? men ah choklade iaf. SÅÅ GOTT
Och ja sen kom Danne, Pontus och Albin förbi, dom va här ett tag. och ja pontus han är bra skön han=D haha me loves him!
Men nu sitter jag o johan och spelar wii (som vi inte spelat på evigheter) men jag är astrött så blir nog sängen snart.

johan (´v´)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0