GUNVALD<3

Igår så skjussade johan mig till stallet, skulle rida själv idag för helene och kicki hade träninsg på ridskolan,
så red blixten runt träningsbanan, han va pigg som alltid, men alltid lika roligt o rida på tränigsnbanan, går så satans fort ;b hah justja han galopperade ju med! det är inte ofta, de är typ när han travar jättefort så  blir de nått hackigt o då tänker blixten "hmm nu kmr den hära konstiga gångarten igen" sen så faller han in i galopp o då  blire ungefär " YEEJ JA GALOPPERAR" sen får man inte stopp på han =p hahah. han är så pööt.
Sen kom papi o hämtade mig, skjussade hem mig och ja började göra mat, då kom johan oxå och åt med mig, sen åkte vi hem till hans mamma och hämtade shailoh, tog med henne hem till anton =)
Jag myste på med gunvald, typ världens sötaste :D sen busade shailoh och gunvald asmkt, men gunvald är så jäkla kaxig o shailoh bara hedde upp tassen ibland o la den på gunvald haha.
For hem vid nio och såg på the visitor men bara första delen, orkade inte den andra =p den var faktiskt rätt söt film :-)

Sen i natt har jag blivit väckt 565765gånger av johan, så imorse var ja skitrrött o försov mig till åtta, men fick skjuss iaf, sitter här nu på svenskan och ska redovisa , kmr döö för kan ingenting!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0