HEELG

Efter jag slutat kom johan och skjussade mig till space, där var redan syrran o klippte sig hos ronia, så surrade på med henne ett bra tag, sen var det min tur.. o ronia tvättade mitt hår, åh va typ himmel riket värsta huvve massagen typ.
Sen vart jag klippt, inget speciellt men tog bort de slitan, klippte upp de och förändrade lite med luggen, huur bra som helst, känns värsta tjockt o bra nu.
Sen sa ronia att ja måste färga de brunt snart, och det vet jag med.. Så nu ska jag fan göra de oxå, börja smått med slingor o sen övergå till nån brun färg :-)

Efter ja klippt mig så for ja o åt pizza med pappa. Och nu är jag hemma o tänkte duscha en svängiläng, jag väntar på johan men han är sååå seg. Ska till anders en sväng ikväll med gaaf , han har ju fest så ja tänkte att ja kunde passa på att träffa anders nudå =) men nu skaja ringa muppis och sen duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0