HEJDÅ 2008, VÄLKOMMEN 2009

Mja gårdagen då... Började med att ja o pappa åkte till stallet klockan ett, mockade o fodrade. Sen vidare till gärde  där vi övninsgkörde, sen åkte vi bakom gärde där ja fick möte o grejjer :o scarryyy.
ehm sen for ja hem då hade redan micke, mamma och johan börjat dricka dom.. Men jag duschade o fixade mig oså,
sen åt vi potatisgratäng, fläskfilé och sås, osså en cider på de såklart ;-)

Sen kom isaac, gaaf och rasmus.. Gaaf gjorde andre genom att ramla i min hall hahah sen sa han"fan va haaalt de va här" hahah.
Vi satt o drack bara och spelade wii, jag ägde dom totalt på bowling iaf :))) vid halv 9 eller nått kom albin, skjussade oss till danne.. Va där resten av kvällen, va inge mkt folk där kanske 15pers eller nånting.
Sen hände de ett o annat, jag gick iaf med isaac och kling ner:) stod med tovlvslaget med dom,
o sen kom anna då oxå de gjorde bara saken ännu bättre, ja fick min nyårs puss av annyy med ;-)
Sen gick alla vi till max.. anna skulle ha en mugg till sitt vin o isaac skulle pissa o ja massa.

Sen gick ja o pratade med johan en snabbis, fast vi kom inte fram till så mkt.. Åkte med anna och isaac hem till danne ingen på efterfest, haha o fyfan  va ja skratta åt anna i bilen.. hon är så sköööön. Fan va jag har saknat henne :)
Ah när vi kom dit så vart de typ toa, dricka och röka.. Gjorde inte så mkt mer.
Va hemma vid 3 ungefär.

Nu är jag vaken, har precis pratat med anna i 15min, haha hon gick genom stan och såg ut som en hoe =D
staackarn. ne nu ska jag se på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0