LÖRDAGKVÄLLEN..

Igår låg jag mest bara i sängen tills johan kom.. o jag följde med dum som jag var.
Åkte o lämnade av Danne och sen åkte vi till travet och hämtade upp johans pappa och hans 2 kompisar..
och en där typ björn eller vafan han hette, sat to höll om mej o surrade o stank sprit -,- fyfaan.
kan lova att de va skönt o bli av med han när vi skjussade hem han.
På hemvägen hämtade vi upp anton och skjussade han till oskar, sen till albin och dom svetsade bilen.

Sen hämtqde vi upp jon och david och skulle köpa öl, men han hade inget just då. Så vi åkte på sjukhuset för johan hade fått svetsblink eller vafan de hette... Jag, jon och david satt i bilen i en och en halv timme... Och dom där vettni.. deras jävla humor alltså om jag skulle varit med dom en hel dag skulle ja ha hamnat på psyk, jag lovar!!!

Ah sen gick vi in till akuten för de va jäävla kallt i bilen, satt o lekte på barnhörnan.
Efter nästan 2 timmar va dom klar. Då åkte v o fixade öl osådära.
Sen drog johan och isse in på fest och ja satt i bilen i 2 timmar....
skitroligt + att ja va ashungrig hade inte ätit nått, för johan hade lovat att vi skulle äta kycklingsallad.. men inte det.
ah vid 2 kom ja hem iaf och sov..
sämsta lördan eveer.. ja hade liksom tänkt att ligga och dricka cola och äta chips men det vart de ju inte.

Kommentarer
Postat av: jon the loving man

VÅRAN HUMOR ÄGER!!!11oneone, sen hade du ju kunnat komma in till festen ist för att sitta i bilen? :O

2009-01-14 @ 15:22:08
URL: http://producee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0