MÅNDAG

Sov till 12 idag, för då ringde pappa o väckte oss =( gaah.
så klev upp o åt o sådära. sen for jag till stallet, köpte nya ridstövlar.. så nu är jag 1000kr fattigare.
Men dom är varma och sköna iaf.
Ehm tog mallis iag och helene blixten, tog träningsbanan för helene skulle träna inför leif imorrn med mallis och ville ha han något lugn :-) så galopperade osådära med han =) riktigt roligt.

Sen när jag kom hem så va inte älsklingen kvar =( så ringde han och då hade han åkt o jobbat.
Så då gick jag ut med sakko, sen åt jag :)
nu sitter jag här, mätt och belåten och kollar på hells kitchen funderar på att ladda ner en film eller nått, har skittråkigt.


mina nya =)


johan och nala igår =) sööta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0