MÅNDAN

När vi slutade idag så  gick jag med sarha och johanna till maten och dom åt, sen kom johan och hämtade mig, for till donken och där var albin, isaac och gaaf =) käkade med dom, 2 cheese =D gotttt.
Sen åkte vi till johan en snabbis, sen skjussade han hem mig.

Då städade jag, dammsög och bytte kläder i sängen =D (som ja aldrig brukar göra utan de brukar mamma göra)
men det vart faktiskt asbra :D
Sen åkte ja till stallet, red mallis, sen mötte vi en jätteläskig tant som bar ut skidor ur bilen, mallis dampen vettö stegrade och tvärvände och ja stannade sen hoppade han på alla fyra förbi typ, haha :D
For hem sen och duschade o de, sen kom johan och for hem til honom åt mat där och sen gick vi ut med hundarna =) dixie, shailoh och molly vi gick över sjön och sen tillbaka i snön =D kändes bra.

Och nu kom vi nyss hem =) håller på o laddar ner lite filmer som vi ska se sen blir det sova. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0