NATURKUNSKAP

Jobbade på som fan på matten, gjorde klart allt som skulle vara klart denna lektion =D känns braaaa.
sen gjorde dom andra prov, då ringde johan hela tiden så satt mest ute och pratade med honom.
Sen på lunchen drog vi o käkade spagetti o köttfärssås goooooooooooottt kan jag lova.


Nu på rasten har vi inte gjort så mkt, jag o sarha har drygat som fan med varann på msn, haha sen skrev det en kille till sarha på bdb, o det roliga va att han hade skrivit exakt samma sak till linnea på bdb, typ "hej va snygg du var" eller nå,

sen addade sarha han på msn och dömde ut han totalt.


Men nu börjar vi naturkunskapen =( sen ska jag hem och åka till stallet och rida kaggson, sen ikväll ska jag va med älski:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0