ONSDAG

Mja idag vare världens goaste lunch iaf, pasta o skinksåsen, alltså skolans skinksås är inte o leka med :o haha sarha SRANG till maten, och jamenar.. sarha hon springer inte!!
Men iaf :) på lunchen mötte ja upp isaac, träffade min käre bror daniel på samma veva oxå.
Sen gick vi in o isaac umgicks med oss i klassrummet, trevlans =)

Började naturkunskapen halv, gjorde provet 33/34 hade jag ;-) = MVG ohoho hur bra är inte de då?
sen svarade vi på lite frågor o fick sluta 13.30.
Då kom burken och johan och skjussade mig till stallet, red kaggson en sväng till kungsnäs =) galopperade en runda oxå, huur mys som helst i snön :-)
Sen kom johan och hämtade mig, han hade typ soppatorsk när han for o skulle hämta mig, så bilen gick fan på luft hela vägen x) men vi hann till mig.. typ hoppade fram.
väl hemma så duschade jag och såg på the in laws as bra film!! Äntligen en som var bra, (sällan liksom..)
Sen kom mamma och micke hem med pizza=D GOOOOOOOOOOTTTT<3
efter de kom ante med mysis och ja o johan tog mysis hem till han i sidsjön och han tog ut shailoh, dom fick busa.. eller ja mysan busade väl på mest puttade ner shailoh o ja allt möjligt, men hon fick springa av sig iaf.
Sen fick hon sitta i bilen medans vi va inne hos johan och han åt.

nu är vi hemma och johan pratar med min mamma och ja sitter dyngsur.. är blöt ända upp på låren .. fattar inte? så djup snö vare faktiskt inte.
men jag tänkte sova snart iaf, kanske blir en film, lääju ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0