PIZZA

Tog bussen hem med sarha, och på bussen träffade jag ardi och liza=D surrade på med dom, haha så jävla roligt o höra på ardis blatte talk, saknar deeeet =( förut fick man ju lyssna på det everyy day.
men iaf, kom hem så hade ju såklart mamma låst dörren.. och ja brukar aldrig låsa min dörr för typ låset är fuckat, men ah mamma låser jämt åt mig.
Iaf de brukar ta 10 min o få upp min dörr men denna gång gick de inte.
Så ringde pappa och han for hit och försökte, men nääe.. Jag va så jävla förbannad hade fan blåsser på händerna för ja hade försökt få upp den där dörren
Så fick åka till mammas jobb och hämta hennes nyckel till hennes dörr...
men ja o pappa åkte o åt pizza på samma gång. Sen for jag hem och städade duktig som jag är :-)
sen duschade jag.
Ehm sen kom johan, satt här ett tag och sen for vi på willys och handlade sånna där chips hjärtan:D

Nu sitter vi o bowlar.. och johan ska på krogen ikväll..................jag får se va ja gör, kanske är med erik.. och krille ville att ja skulle med ut o supa ;P menmen


ser på denna nu  samtidigt :)))) sådär.. rätt så dålig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0