SKOLAN IGEN

Ja gick till ante och therse igår kväll då, då var daniel redan där.. Bjöds på fika osådära, och johan kom med=)
men det var inte nådigt med fika dom bjöd på heller, höll seriöst på att avlida av fett >,<
Men jag o johan drog därifrån vid sju, och gick hem till mig och då kom isaac och danne och hjälpte johan få lös bilen :-) sen for vi hem till johan och skottade åt Olofsson. Ehm sen så åkte vi hem till mig igen , såg på backwoods, fast bara ena halvan, orkade inte se andra ^^ va så trött.
HAHAH även så hände de en mkt rolig grej
va såhär att

jag försökte pussa på johan men han va värsta off, så ja vart grinig o gick ut  badrummet o sa att ja aldrig mer skulle pussa på han, då kastade han min tandborste o kasta mig i sängen och la sig på mig och sa åt mig att be om ursäkt..
Så jag skrattade och bad om ursäkt, då sa han att ja inte skulle skratta och säga om det.
Så tog jag mej värsta modet och lugna ner mig.. och vad säger ja ju JAG MENAR DET INTE.. och johan ba ; NEHE? sen typ efter 6sek så fattar ja va ja sa och sen asgarvade vi typ i 5min =D haha roligt.

Men nu är ja på skolan iaf, har engelska o gör nått grupparbete, men hatar o jobba med sarha, hon spelar bara -,-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0