SLUT PÅ HELGEN..

Efter jag skrev förra inlägget for ja till stallet.. Stog en skylt på alla dörrar att hästarna hade fått influensa då.. (när jag va där i onsdags var det bara mary loy som hade det) men nu hade typ alla fått de..
Men kaggson hade klarat sig iaf :-) bra det.

Tog en tur till stängselfabriken, kaggson va tokigt pigg, galopperade med han o han bara skenade iväg o ja fick inte stopp på honom på ett bra tag ;> tokhäst.
Sen for ja o pappa och körde, gick skitdåligt.. verkligen, vet inte va det var med mig idag, sen har jag en förmåga att köra på vänster sida av vägarna, ja förstår inte!!?
Aja sen for ja hem iaf, myste med älski, och nu har han farit.
Så håller på och lagar mat, sen ska jag läsa min vecko revyn och bara ta det lugnt =)
imorrn är det skola... vill inte =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0