STALLET

Efter skolan hämtade papi mej, hade så jävla ont i huvve, och ingen lust alls o åka till stallet..
Men for hem, slängde i mej 2 mackor och for iväg, red en barbacka tur på tjockisen Så när jag kmr ut på vägen så tvärstannar kaggson och kollar på åkern, då äre en lös häst:o och när han kmr närmare ser jag att det är herkules som står i samma stall, men han stannade vid oss så höll fast han tills hans ägare kom jossan.. som visst hade ramlat av och herkules hade sprungit iväg =p menmen

 kaggson va helvild iaf, superduperpigg, stampade o hoppade o vettefan va han höll på med =p tokhästen, ah senså orkade jag inte trava ute för då skulle han bli helt galen o ba trava heela vägen hem, så gick hem och travade i paddocken med han, ah då vart han en hel annan häst,
gick hur bra som helst, krökte på nacken värsta fint o allt, mja han är bra knasig han :o

Nu är jag hemma och har duschat, rev mej själv på knäet alldeles nyss, gör förjävla ont >,<
men nu ropade mamma att maten är klar.


håller på o ser på denna iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0