TISDAG.

Haha fyfan vilken weard natt, typ ja myste lite med johan sen somnade jag, sen har ja för mig att ja vaknade (men frågade johan nu på msn)
o så här hade jag sagt;
jag typ mummlade nåt
johan; va?
jag;fan va gott.
johan; jaha..? vill du ha lax?
jag; jaa med bernesås?
johan; natts inte med bernesås
jag; kanske inte...

haha sen hade jag tagit av mej bhn o grejjer x) helt sjukt, hhahaha höll på dö här när han sa det.
vaknade vid 5 oxå, av min magont =( inte nådigt för fem öre, uscha.
sen gick johans klocka fel på telefon så ja trodde klockan var halv .. så gick upp o skyndade mej ut o köket, men ah då såg ja på klockorna där att klockan bara var sju, så gick tillbaka o myste lite mer med älskii.
Men nu har vi svensska iaf, ja har nyss läst högt för sarha vad vi ska göra:)
vi ska typ göra muntliga tal eller nått =p så ska välja nån av de 10 vi har och välja på och börja :-)
sen var vpr idrott inställd, men sen kom dom NU o ba jomen ni har..
Men vi behövde ba kolla på eftersom dom sa det så sent, vi har typ kung fu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0