TORSDAG

Mja, på lunchen var ja, johanna och sarha nere på stan, kollade runt. .träffade även ramos<3 min blattish.
Sen hade vi media, haha magnus var på letionen i 30min sen satt v ibara vid datan... fick sluta halv 3, då kom johan
o hämtade mig, åkte hem till han och gick med shailoh och dixie på sjön o tog kort.
Sen åkte vi traktor o ja fick köra=D hähä as scaryy.
Sen kom pappa  o hämta mig vi åkte o övningskörde på lv5 , gick bra.. lite spårigt menmen.
Sen åkte ja tillbaka till johan vi åkte o hämtade sakko och tog han hem till johan, vart lite liv för ture va där, en kaxig liten mops=D men gick ju, vi gjorde mat typ tacos liknade :>
Sen tog vi ut alla hundar o gick runt sjön, tråffade isaac vid liften =)) surrade med han o gick vidare.

Nu kom vi nyss hem o ska se andra delen av filmen sen susssaaa, imorrn ska jag klippa mig ;.-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0