WHAT A DAY

Ja först skolan då, drog och käkade med sarha och tessa. Sen gick vi in till skolan och chillade, väntadepå att gympan ska börja.
 Sen drar vi dit, möter anna, och hon har då samtidigt som oss =D veeery funny, så är hon och pillan brevid oss, hahha osså har vi kung fu =p
det  var sååå roligt och kolla på anna och pillan, höll på o döö
själva sporten var värdlens tråkigaste, man höll på o dööö.
Hade de i 1½ timme, sen drog jag med anna till bussen. Träffade sara henriksson där, så surrade på med henne.
Sen tog jag bussen hem och gjorde inte så mkt, johan kom.. vi hade bråkat o ja, typ redde ut de, vart friends igen iaf.
Sen åkte han, och ja åt lite o sen for jag o tränade.
Körde hårt som fan så är heeelt slut nu>,<
Justja pappa fyllde på min telefon, så har gratis sms igen =D

Ah när jag kom hem så gick jag ut med sakko, duschade och städade, nu lagar jag mat med och väntar på att johan ska komma hem :)


ser på denna just nu med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0