WHAT TO DO

Jag har funderat ett tag på dehär med skolan... har funderat att hoppa av faktiskt, visst kan man byta linje men eftersom det enda jag kan tänka mej är nodrvik vilket är några mil härifrån och isf måste jag flytta dit osv..

Jag har älskat (okej älskat va ett starkt ord..) men förut gillade jag att gå i skolan, var nästan så att man inte ville gå hem, hade världens bästa klasskamrater.. vi vart värsta tajt det sista året.
Typ dom som hade ogillat varann i flera år började prata med varann osv.
Jag pratade väl med halva klassen iaf och vi var 50st så det var ganska många det.
Jag umgicks med ardi, rami, anders, gaaf, crippis...
Sen var väl jag känd som klassens ah javet inte, skrattarn, typ clown?:D
Flamsade på somfan, skrattade som ett tok varje dag, gick värsta lätt och plugga, hade kompisar som alltid hjälpte en och stöttade en, som kände mej och visste precis hur jag var. som jag kunde vara mig själv med.
När man slutade på skönsberg var det med en klump i magen.. men alla sa att "aah du kmr få så roligt i gymnasiet, många nya kompisar och blablabla," jojo bullshit säger jag

Kommit till nån jävla skit klass där ingen vågar säga nått, ingen pratar med varann.Umgås ju med sarha, maria och johanna.. absolut inget fel på dom. Vi surrar på och så men det är ju inte så att vi umgås på fritiden oså.
smått stelt sådär..

Ne nu ska jag sluta surra.


Kommentarer
Postat av: sara

gud vilken fin design, headern är supersnygg ! <3

2009-01-09 @ 23:40:49
URL: http://ssarahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0