BROKEN HEARTED

Tors. Jag o mamma åkte o hämtade carro sen for vi till isaac, carro hade med kakor till mig =D hihi: men ah sen for isaac iväg så vi letade nån o va med där i sidsjön så kom freddie o vi hämtade biffen sen for vi runt och hamnade på höglunda sen kom andre och robban med, spelade basket. hahahah det var så grymt roligt.. daggmask (y)
Aja sen åkte alla till hantverksparken där det var fotboll. vart hemskjussad vid halv 11 av isaac.


fredag. Jobbade med stigbjörn hela dan, klippte gräsmatta hela förmiddagen på eftermiddagen klippte jag lite sen hede jag bort lite grenar, inget jobbigt, vid tre tiden for vi iväg o han bjöd på glass =) gott
Fick sluta halv 4, då kom pappa o ja for hem o packade lite fort sen körde jag till berga, gick braaa förutom när ja skulle backa in på tomten, fick göra om de ett antal gånger..
Kändes konstigt o vara där men ah.. det gick väl an sådär litegrann iaf.
Pappa hade gjort jättefint, köpt jättefina utemöbler, hammock, o min friggebod var jättefin :D
Åt grillat o spelade yatzty o kort o badade med hundarna =) o sen såg vi på jägarna, men jag var såå grymt trött! Men vid 11 gick ja ner till campingen o hälsade på emil o högen satt ba o rökte o tog det chill =) haha fulaste var ju när alla gick på rad sen hörde vi nå bakom oss då var det en tjej som hade ramlat med cykeln o högen ba; aj! o emil; oj! haha osså kommer jag; jobbigt!
tyckte inte de va nå roligt först men dom asgarvade o sen när dom sa det så lät det förjävla roligt!
Kom hem vid ett och somnade som en stock med mysis brevid mig, vaknade ett antal gånger att hon höll på o putta ur mig ur sängen, haha. fetknoppen.

lörd. Sov till typ 12, duschade oså sen körde jag in till stan åkte till carro direkt och viii gjorde inte så mkt kan jag lova åt mat, rökte.. hade så jävla tråkigt seriöst vi hittade ingen o vara med??
Vid åtta kom bazze dit åkte 3 på hans moppe till johan, men vi drog lika snabbt :) Åkte tillbaka till carro denna gång 4 på moppen haha tr¨ångt.
O ja då hade ja o carro liika tråkigt som vanligt fyfan de enda vi gjorde va att röka o kolla på teve.Carro somnade vid 12, jag stängde av teven vid ett, men då började telefonerna gå i varv. Sen när båda hade somnat  vid halv 4 ja då ringer carros telefon igen!! suuck.
Sov till 2 idag iaf ahah skönt som fan, klev upp o åt frukost, rökte, såg på teve, åt middag, rökte, såg på teve, bakade negerbollar, rökte, såg på teve.. ja ungefär så hela tiden :o haha
kom precis hem nu iaf o kollar på teve o ska  väll sova, jobb imorgon igen, blää..
Slutade med min pencillinkur idag iaf, sköönt =)
men dock har ja fått världens hosta som håller på p dödar mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0