DAGARNA SOM GÅTT

Ja inte skrivit på  några dagar, haft fullt upp :) 
men iaf i lördags så kom pappa o hämtade mig vi for till berit o åt tacos med henne o stina:) mkttt gotti!
sen åkte ja hem en snabbis o pappa bytte bil sen körde ja ut till isaacs stuga, gick super. förutom att pappa var panikslagen när vi kom till bänkåsviken o de här.. så smal väg där osså fick ja mötande hela tideen men gick ju de med.
I Isaacs stuga var robban, fredde, andre o isaacs kusin, satt där o chillade o ja o fredde var fett sura för alla skulle dricka utom vi o vi var peppad som fan.. men kunde inte för båda går på pencillin.
Åkte inåt stan iaf alla for hit o dit o ja o robban hamnade hemma hos han i typ en timme. Sen skjussade han mig till isaac där andre o han satt o drack:)
Sen kom det masssvis med folk o ja herregud vilken kväll, glas gick sönder o krukor o hela huset såg förjävligt ut! Hahah.
Sen hände ju en o annan skön grej med ;-)
Men eh...ja gick med johan hemåt han där han stannade i evigheter o bökade på.. sen kom isaac o nyström o skjussade hem oss.
Var väl hemma vid typ 4. Ba o gå o sussa då.(ah sen hade isaacs mamma o pappa tagit en taxi hem för grannarna hade klagat o ja dom var väl inte alldeles för glada.. sen hade isaac slagit sönder hans telefon så.. ah haha)

Söndan så ja vafan gjorde jag då? ja jusjta, åkte ut med isaac o nyström på birsta för att isaac skulle ha ny telefon sen skjussade vi nystöms syster till kovland och sen in till stan och handlade mat och skjussade jon o kling till ip.
Sen hem till nyström där han lagade mat.. gottgott=)
Sen for vi ner på bion.. jag o isaac skulle se ice age 3 men nyström vägrade så fick se bruno..
Som typ var dålig??? Okej bra ibland men inte fan va den bra elle. herregud.
Va hemma vid 11 då var de ba o sova eller ah försöka iaf..

Var uppe kvart över 6 imorse, fyfaaan va ja var trött! Gick till jobbet där vi åkte o skulle köpa kläder i håkans chervolet eller va de heter =D
Men de va stängt.. så åkte till stan men dom öppnade åtta, så åkte till verkstan o fikade lite sen ner dit igen o fick byxor o stålhätta skor.

Sen fick ja åka med magnus till haga o rensade 3rabatter...fyfan va drygt det var.
Fick lunch 12 då åkte ja o pappa o käkade hamburgare, träffade linda o jocke vilket var kanske.. 5årsen sist? helt sjukt.
Sen tillbaka till jobbet o åkte tillbaka till samma ställe o rensade en stor jävla rabatt som tog 2 timmar. Sen slutade jag 4.

Var bara åka hem o byta om sen iväg till stallet, mockade o spånade sen tog ja mallis o helene blixten o vi gick o klättrade med dom:)
Gick braa förtom att mallis höll på o dö.. haha han har ju stått i typ 2 veckor o har bara skrittas igång nu men gick super.

Så nu är jag hemma och har duschat o väntar på mat.. ante och liam är här just nu med ska väl äta o sen ska jag väl gå o lägga mig antar jag.. KUL SOMMARLOV.. VERKLIGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0