GF DAG 1

Ja igår så drog ja o gaaf ner på stan mötte upp johan och isaac o åkte hem till johan, hann vara där i typ 10 min sen skulle han dra upp till sin mamma så då åkte jag, gaaf o isaac taxi till isaac o sen kom bazze dit med.
Jag o gaaf lagade kyckling, ris o curry till alla, gooottt.. Satt där o drack ute på altanen
lite senare kom jon adam och david med. =)

Var väl där till typ 9, då gick vi ner till gatufesten.. tottaaalllt värdelöst säger ja bara, fyfan.. så jävla tråkigt ja hade för en jävla person ska jämt förstöra mina kvällar:) alltid lika roligt..
En sak va roligt o de va att ja åkte karusell.. men gjorde illa kotorna i ryggen så jävulskt.. blåmärken hela vägen vid kotorna nu

Tog taxi hem med macke o gaaf vid 2 hade så jävla ont i huvudet..

Sen idag så har ja varit på stan med isaac, julia o linn gick runt runt i evigheter i värmen.. huva.
Vid halv 4 åkte ja o pappa o åt pizza.. åt 2 bitar trorja sen var ja mätt.. uscha.
For hem o duschade o så sen for ja med mamma ut på birsta o handlade o bolaget osådära.

Är hemma nu o väntar på gaaf o isaac, sitter o dricker lite smått.. men är inte så jättepepp kan ja påpeka.
menmen hoppas på en roligare ikväll ikväll iaf.

Måste även berätta att catts smsade mig förut o skrev att hennes pappa har dött :( helt sjukt...har ändå växt upp med hennes pappa oså, catts var ju helt förstörd o det förstår man ju :/ jättehemskt :/
rip tommy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0