GF DAG 3

Igår så åkte jag med mamm o haadlade oså, sen hem o åt spagetti o köttfärssås =)
sen kom gaaf.. o ja seriöst ja tror ja drog ut hela min gardrob.. hittade ingenting.. jag ville ha jeans men har gått ner så jävla mkt så ingen jävel satt bra.. dom bara hängde.. lite less o förbannad ja var... hittade till slut efter ha rivit ut hela garderoben=)

Tog bussen till stan o väntade på isaac o 100år vid kommunhuset.. men inte kom han elle sen skickade han ett sms att hans bil hade pajjat.. så vi gick gå igeom stan med spriten o grejjer..Tog bussen till sidsjön, mötte ujpp isaac o gick till han en snabbis sen till andre.

Och hos andre där jävlar vare drag ;D som aallltid.. o ja hade svin kul.. som aaltid där =)
Så jävla pepping o vara med dom kan ja lova!
sen åkte ja bil? till stan tror ja med fredde o henry tror ja..
men ja fick stanna vid bite line o sätta mig.. sen kom dagens middag upp :) haha o de roliga va att medans ja sitter där o spyr
så kommer en kille med hans fliickvän.. o han ger mig blommor.. jag ba; jaha? okej..
Sen blir ja terroiserad så drar mig mot stan o möter upp fredde o henry o gaaf.. o där på vägen nån gång så kommer isaac med.
Drar på donken och sen på daltons ;D o dät satt ja heela kvällen med mammsen.. satan va roligt ja hade de :D
Fick en ros av freddie med :) naaw.
men ah ja mådde inte så jättebra på daltons heller.. huva allting ba snurra. men de gick över efter ett tag
då drog vi upp o dansade :D jag, jessica, robban, isaac o freddie.
Träffade även matilda där så började små surra om ja att ja kanske ska börja rida ture igen, *hoppas de är vferkligen ett charmtroll de!
Jaa vid 2 drog vi väl hos hemmåt, fick skjuss av freddes mamma :)


Vaknade halv ett idag, en halvtimme sen allstå ringde till mamma o bad henne köpa en cola.. dööör av törst..
O en dag kvar gud va skönt...Men idag blire nog inte lika roligt för mamma ska inte dit så kommer inte in :( buhu
menmen ska försöka få i mig nå o äta o sen blir väl duscha o fixa sig o allt. ses ikväll då kanskeee ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0