GF DAG 4

Ja igår fick vi hem 2 till katter här.. fast micke ska dom hado. Mumin och Lilla My. Och mumin är döv, hähä.
Aja gaaf kom hit igår som vanligt.. jag åt tacos oså sen kom isaac o hämtade oss, for hem till han en snabbis sen var vi o lämnade nå sprit o skjussade nån tjej till alnö osv.
Sen hem till isaac o han duschade oså o vi började lite smått där, sen gick vi ner till john där de va samma folk som hos andre :)
Väldigt trevligt, ja var dock inte såå pepp o tog ett bra tag innan ja fick ner mina groggar huva..
Åkte bil ner med caty, fredde vi drog direkt på ledin:D O satan va bra han vaaaaar, lalala svinbra!

Sen satt ja vid bungyjumpen resten av tiden typ :p för gaaf hoppade och andre med. Sen vann andra en playboy kanin åt mig :D hihi.
Vid halv 2 vandrade vi hemåt till andre (fick även ett oväntat samtal på vägen hä-hä)
där så bubblade dom och drack mera.. Jag dock somnade i andres säng.. var så jäävla trött.. O dom hade tydligen dansat o shottat o grejjat på.. fattar inte äns hur ja kunde somna så hög musik dom spelade men de var skönt iaf:D
Gick hem till isaac vid 6 och somnade ganska fort.

Fick sova till ett för då skulle isaac åka o spela golf :p suck.. så for hem o har inte gjort mkt alls, löst korsord o legat i sängen är helt slut.
Sen känns de som ja har gjort 44656 situps seriöst.. har så jävla träningsverk i magen o har ingen aning om vad ja har gjort?
Fårse vad som händer sen, ska antaligen hitta på nå med isaac eller andre :) OM jag inte somnar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0