JAHAPP.. ROLIGT

Ja igår kom robin förbi en sväng, pratade bara o såg på teve. När han åkt såg ja på paradise sen somnade jag..
och imorse kan ja lova att jag var död, fyfan! Fikade en litem mackbit sen kom pappa, berit o stina o hämtade mig.
For till ovanför härnösand till nå fort där.. ah seriöst så fattade ja inte så mkt.. de var iaf ett fort om nu sverige skulle bli anfallna av ryssnarna för 50 år sen?
Jag är väldigt intressead av fängelsen och krig så var intressant =) lite fult va de en gammal skylt där de stog på engelska då..
"området förbjudet för alliens" HAHA LITE FULT.

Vi fikade kycklingsallad o så på hemvägen sen lämnade vi av alla sen körde jag från nacksta hem.. gick bra förutom att ja startade på trean en gång (y) menmen shit happens.

Har varit gryymt trött hela dan o ont i halsen.. så när jag kom hem somnade jag typ halvt och vaknade vid halv åtta, sen dess har ja bara legat i sängen men är så jobbigt.. ena sekunden fryser ja, andra svettas o ja you know..
har inge planer alls nu förutom på fredag.. hoppas ja bara inte bli mer sjuk.
Nu ska jag sörpla i mig min cola som min snälla mamma köpte:)

tomrummet blir aldrig igenfyllt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0