JOBBELIJOBB

Glömde skriva att i lördags var ja o carro o badade med petra o david med ;-) hehe.

Ja idag iaf, fick vara med tommy idag, aldrig jobbet med han.. haha men guuuuuud va roligt vi hade, va o plockade skärp först vilket tog typ 4min.. Sen skulle vi sätta upp skyltar haha sen tappade jag en skylt så vi gick o letade efter den o vi hittade den på hatthyllan (y) Sen sopade vi carportarna o den jäveln sopade vatten heeeeeeela mig o när ja skulle ge tillbaka då sprang han ;@
ah sen typ fördrev vi tiden med att åka o köpa en dricka var lite här o där sen for vi o fikade.
Efter de for vi till balder för han skulle byta en lampa, hahaha o herregud de gick inge bra, vart kortslutning i hela huset, o gud va ja skratta åt han.. Han tyckte jag mest var lat =)
Sen åkte vi upp o ja fick se relax avdelningen:o aa en sån skulle man haft! O ja sen gjorde vi inte så mkt, satt i bilen o lyssnade på muisk.. hans jävla hårdrock -,- gud va han njöt!
o den jäveln skulle he in gräsklipparen i garaget ja då ger han mig nycklarna så JAAG ska gå ut o öppna garaget.. o han kallade mig lat :o

Aja sen lunch då åt o läste tidningen som alltid=) sen fick jag åka med stigbjörn fick sopa källare.. guud så kul var klar på en halvtimme o han kom efter 2 timmar, (y) skitroligt. Då fick ja en dricka =) hähä så vart lite bättre, sen for vi o rensade något förråd, fick sluta halv 4 så då åkte ja hem med pappsen och bytte om sen körde jag till stallet, gick superbra, förutom att ja körde för fort i en kurva..
I stallet så tog ja in alla o gav dom mat o sen red ja ut på blixten tog träningsbanan, han var så jääkla pigg började galoppera påengång o var helt galen.. Sen kom nerförsbacke o han fortsatte galoppera.. o de var gyttja o fan om han hade halkat eller nå!
Fick hyperdamp o när ja väl fick stopp på han tvingade ja han o gå på volter i typ 10minuter tills han lugnat ner sig, sen skritta uppför alla backar, jäkla slit men lyckades :p galna häst!
När vi kom hem duschade ja av bena oså sen for jag hem =)
Har precis ätit nu o har suttit vid datan som ja typ aldrig gör nuförtiden, ska väl duscha sen blir de väl teve och sängen i guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0