JOBBJOBB

Tror ja somnade typ halv 10 igår, så jävla trött..
Och imorse va de ba o ta på sig arbetsbyxorna...till jobbet o for o ja va tror ni? plockade ogräs.. skitroligt (y)
sen 9 va de fika, åt inget utan satt o halvsov i soffan.. då kastar tobbe snusdosan på mig o grejjer haha. ehhhh sen åka vi igen då fick ja klippa gräset, vattna och rensa ogräs sen for vi tillbaka magnus stannade vi stjängrillen o köpte hamburgare, träffade tobbe där med säällaaan? Haha han tänkte bjuda mig på mat men sa nej :)
For till verkstan o åt lite o jag läste tidningen. Sen åkte ja med fredrik och lämnade av christoffer sen vart jag skjussad till johannedal och där oljade jag in 3 utemöbler grupper.. jättejobbigt men isaac och carro kom o umgicks med mig i över en timme :D
Så dom fick måla o slita lite dom med ;-) haha.
Var hem skjussad av  tobbe sen, la mig i sängen o ja såklart så somnade jag.
Så har klivit upp nu o har ätit oså, ska väll in i duschen o ska ta pencilinet som ja glömmer hela tiden oxå,
blir tidigt ikväll kan ja lova är helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0