ONT

Har rensat ogräs heeeeeeeeeeeeela dan och tacken för de är rygg ont som satan!!!
på morgonen var ja med robin, surrade somfan. Sen hade vi fika skulle åka iväg med robin igen då o klippa gräs men NÄÄÄE micke.. arbetsnarkomanen skulle ha mig o rensa ogräs igen, fyfan säger jag, hatar han.
Vid 11 var ja klar så då kom emil o vi rökte o pratade.
Sen lunch och efter de var ja i haga o rensade en hel häck, då höll min rygg på att dö + att ja brände mig på brännässlor + att ja gick in i ett cykelställ o feeeeetaste blåmärket på knäet. uscha
Sen kom arbetsnarkomenen micke igen typ halv 4 ja då skulle han börja klippa häcken o ja skulle kratta ihop de?? vad är fel på karln?????

När ja kom hem så gjorde jag inte mkt alls, emil kom förbi igen o surrade o rökte as always. Åt och sen for ja ner på stan ett tag o gick runt med carro och nu är jag hemma igen, har lite smått ångest för ja vill ju med till leksand på fredag, först va pengar ett problem men nu är de inte de längre men ja nu så är de ju att vi ska åka 12 på fredan.. o vad gör jag? jo jobbar till 4.
O 6 är på semester, henka slutar imorgon och tommy jobbar halvdag på fredag, så vi kommer typ vara 4st på jobbet o kommer inte få gå tidigare för äckel micke, JAG HATAR HAN seriöst.
Aja blir supa hemma, men frågan är vart, antagligen är dom i leksand, rättvik eller yran, guud va roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0